آموزشی, معرفی برند, هیوندای

هیوندای جنیون پارتس

هیوندای-جنیون-پارتس

هیوندای جنیون پارتس

معرفی

هیوندای جنیون پارتس یا قطعات اصلی هیوندای تحت شرایط مختلف شبیه سازی شده و برای تضمین کیفیت (Quality Assurance) ، قابلیت اطمینان (Durability) و طول عمر مورد آزمایش قرار می گیرند. آنها همچنین به صورت بین المللی با یک ضمانتنامه ۱۲ ماهه ۲۰۰۰۰ کیلومتری حمایت می شوند.
به پیشنهاد یدک مال خرید هیوندای جنیون پارتس (Hyundai Genuine Parts) همیشه یک سرمایه گذاری صحیح برای ماشین شما هستند. خصوصا در مورد خودروهایی که در دوره گارانتی هستند.

قطعات اصلی هیوندای به طور خاص طراحی و آزمایش شده و برای رعایت قوانین طراحی، تمام قطعات اصلی Hyundai بنابه ادعای هیوندای موبیس (تولید کننده قطعات اصلی کیا و هیوندای) به بالاترین استانداردهای ساخته شده است. طبقه بندی گارانتی قطعات هیوندای جنیون پارتس به شرح زیر است:

  • گارانتی انطباق : مطابقت قطعه با خودرو، به عبارتی قابل نصب بودن قطعه روی خودرو در صورت مطابقت شماره فنی با شاپ منوال و پارتس کاتالوگ
  • گارانتی عملکرد : به معنی مطابق توان اجرایی قطعه مطابق با مهندسی خودرو 
  • گارانتی اصلی بودن: هیوندای-جنیون-پارتس
شعار هیوندای موبیس و اکثر تولید کنندگان خودرو: جایگزینی برای قطعه اصلی وجود ندارد!

هیوندای جنیون پارتس و بازار قطعات خودرو

بازار قطعات خودرو پر از گزینه های ارزان قیمت و بی کیفیت است. اکثراً تآمین کنندگان غیر مجاز در ایران و سایر کشورهای دنیا در ارزان سازی کردن قیمت قطعات در حال رقابت هستند!

قطعات کپی شده، غیر مهندسی و یا قطعات بازسازی شده به عنوان هیوندای جنیون پارتس یا قطعات اصلی Hyundai درحال عرضه شدن در بازار هستند. (به این دست قطعات اصطلاحا قطعات “طرح اصلی” یا “طرح” گفته می شود.)

قطعات طرح تحت  استانداردهای دقیق مانند قطعات اصلی Hyundai تولید نمی شوند. نصب این قطعات نه تنها کیفیت ماشین شما را مختل می کند، بلکه بر سایر بخش ها نیز تاثیر می گذارد و باعث مشکلات بیشتری خواهد شد، منجر به تعمیر بیشتر یا بدتر شدن تصادف خواهد شد.
بنابراین برای خانواده و ایمنی خود، همیشه در قطعات اصلی Hyundai اصرار داشته باشید.قطعات-جنیون-هیوندای-نمونه-بسته بندی-اصلی-هیوندای-جنیون-پارتس

هیوندای موبیس Hyundai Mobis

آنچه که تا کنون در مورد هیوندای جنیون پارتس عنوان شد، این سوال را ایجاد می کند که آیا این قطعات مستقیما توسط شرکت هیوندای یا همان (Hyundai Corporation) تولید می شوند یا تولید آنها به پیمانکاران تولید کننده قطعات کارسپاری می گردد. در جواب نامی اگر یکی از خودروهای کیا یا هیوندای را داشته باشید بارها شنیده اید (یعنی موبیس) در واقع تولید کننده این قطعات هستند، هیوندای موبیس یکی از شرکت های زیر مجموعه هیوندای موتور به شرح زیر است:

هیوندای موبیس (مخفف Mobile and System) یک شرکت تولید قطعات یدکی خودرو کره جنوبی است. این شرکت با نام Hyundai Precision & Industries Corporation (کره ای: 현대 정공 / 現代 精工) در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد.

این شرکت تولید کننده “قطعات و سرویس” برای خودروسازان کره جنوبی شرکت هیوندای موتور ، جنسیس موتورز و کیا موتورز است و از سال ۲۰۱۴ ، “شماره ۶ تامین کننده خودرو در جهان” بوده است.

 
تاریخچه:دفتر-مرکزی-هیوندای-موبیس-تولیدکننده-هیوندای-جنیون-پارتس

دفتر مرکزی هیوندای موبیس در سئول ، کره جنوبی بود و در ۲۵ ژوئن ۱۹۷۷ تاسیس شد.

به عنوان Hyundai Precision & Industries Corporation. در سال ۲۰۰۰ ، این شرکت نام خود را به Hyundai Mobis تغییر داد.

در سال ۲۰۱۳ ، این شرکت ۳۳ میلیارد دلار درآمد داشت. از سال ۲۰۱۴ ، “شماره ۶ تأمین کننده خودرو جهان” در بلومبرگ بود.

در ماه مه ۲۰۱۶ ، این شرکت با ۲۹۱. میلیارد دلار فروش در رتبه ۲۹۷ در Forbes Global 2000 قرار گرفت در سال ۲۰۱۵ ، درآمد آن ۳۲.۱۱ میلیارد دلار بود.

 
محصولات:

موبیس تولید کننده انواع شاسی ها طراحی شده خودروسازان کیا و هیوندای ، قطعات داخل کابین این خودروهای و ماژول های جلوبندی خودرو می باشد.

سایر محصولات شامل قطعات ایمنی، از جمله کیسه های هوا، چراغهای جلو و چراغهای خطر عقب، سیستم ترمز ضد قفل (ABS) و محصولات کنترل پایداری الکترونیکی

قطعات عملکرد موبس شامل: قطعات فرمان،  سیستم های چندرسانه ای سیستم های UVO ؛

قطعات پلاستیکی قالب تزریق ، مانند پنل های ابزار ، حامل ها و ضربه گیرها ؛ و رینگ ها و  همچنین خدمات پس از فروش وسایل نقلیه را تأمین می کند.

در مجموعه تولیدات این شرکت یک سیستم کیسه هوا می باشد که برای جذب ضربه از راننده ، سرنشینان و عابران پیاده در صورت تصادف طراحی شده است.

هیوندای موبیس به طور تخصصی  کیسه های هوا جلو ، کناری و مرکزی و همچنین قطعات ایمنی الکترونیکی را طراحی و تولید می کند.

هیوندای موبیس با تمرکز منابع خود بر فروش لوازم یدکی ، ساخت قطعات ماژول و صادرات قطعات ، جایگاه خود را به عنوان پیشرو در ساخت قطعات تخصصی خودرو تثبیت کرده است.

در دهه ۱۹۹۰ ، هیوندای پرسیژن خودروهای هیوندای گالوپر و سانتامو را در کارخانه اولسان در کنار مجموعه غول پیکر هیوندای تولید کرد.

مجتمع موتور هیوندای اولسان در آن زمان بزرگترین کارخانه تولید موتور با ۱.۵ میلیون واحد ظرفیت تولید بود. 

کارخانه مونتاژ I.E 5 با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰۰۰ خودرو فعال بودکه در سال ۱۹۹۹ فعالیت این کارخانه به شرکت هیوندای موتور منتقل شد.

ویدیو رسمی شرکت هیوندای موبیس که به تشریح برنامه ها و تکنولوژی های آینده این شرکت می پردازد.
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات