قطعات کیا به تفکیک خودروهای کیا

یدک مال فروشگاه اینترنتی انواع قطعات یدکی خودرو از جمله لوازم یدکی خودروهای کیا

یدک مال کامل ترین مرجع جستجو و خرید اینترنتی انواع قطعات کیا

با خرید از سایت یدک مال دات کام (yadakMALL.com) خرید مستقیم و بدون واسطه از وارد کننده قطعات کیا و هیوندای را تجربه کنید.

در این سایت می توانید از طریق نوار "جستجو محصولات" با درج بخشی از نام قطعه، نام خودرو، مدل خودرو یا بخشی از شماره فنی خودرو نسبت به استخراج قطعات مد نظر خود اقدام نموده و ضمن اطمینان ۱۰۰%ی نسبت به کیفیت محصولات از قیمت های رقابتی آن که همان قیمت های عمده فروشی است، بهره مند گردید.

ضمنا در ادامه می توانید به تفکیک مدل و تیپ خودرو خود و انتخاب آن لیست قطعات خودروهای کیا را استخراج و قیمتها و تنوع محصولات را ملاحظه بفرمائید.

قطعات کیا به تفکیک مدل خودرو

قطعات مرتبط با کارنز RP
کارنز RP مدلهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶
قطعات مرتبط با کارنز UN
کارنز UN مدلهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳
قطعات مرتبط با کارنیوال VQ
کارنیوال VQ مدلهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۱
قطعات مرتبط با سراتو YD
سراتو YD مدلهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۸
قطعات مرتبط با سراتو کوپه TD
سراتو کوپه TD مدلهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳
قطعات مرتبط با سراتو TD وارداتی و مونتاژ
سراتو TD وارداتی و مونتاژ
قطعات مرتبط با اپتیما MG
اپتیما MG مدلهای ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰
قطعات مرتبط با اپیروس GH
اپیروس GH مدلهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰
قطعات مرتبط با موهاوی HM
موهاوی HM مدلهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳
قطعات مرتبط با پیکانتو TA
پیکانتو TA مدلهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۷
قطعات مرتبط با اپتیما TF
اپتیما TF مدلهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵
قطعات مرتبط با اپتیما JF
اپتیما JF مدلهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷
قطعات مرتبط با سورنتو BL
سورنتو BL مدلهای ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹
قطعات مرتبط با ریو UB
ریو UB مدلهای ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷
قطعات مرتبط با ریو DC
ریو DC مدلهای ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۱
قطعات مرتبط با سول AM
سول AM مدلهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳
قطعات مرتبط با سورنتو XM
سورنتو XM مدلهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴
قطعات مرتبط با سورنتو UM
سورنتو UM مدلهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸
قطعات مرتبط با اسپورتیج QL
اسپورتیج QL مدلهای ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۱
قطعات مرتبط با اسپورتیج SL
اسپورتیج SL مدلهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۶
قطعات مرتبط با اسپورتیج KM
اسپورتیج KM مدلهای ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰

راه های تأمین قطعات کیا

کیا یکی از معروف‌ترین تولیدکنندگان خودروهای کره جنوبی است و در سراسر جهان شناخته شده است. اگر به دنبال قطعات یدکی برای خودروی کیا خود هستید، می‌توانید به چندین راه مختلف اقدام کنید:

  1. نمایندگی های رسمی فروش و خدمات پس از فروش قطعات کیا: بهترین راه برای یافتن قطعات یدکی اصلی و اورجینال (اصطلاحا جنیون) برای خودروهای کیا از نمایندگی های رسمی کیا است، منتهی با توجه به مدت زمان طولانی عمر خودروهای کیا در ایران عموماً خودروها از دوره گارانتی خارج شده و با توجه به شرایط فعلی تحریمی ارتباط با شرکت مادر قطع شده است، بنابر این و متاسفانه راه تآمین مستقیم این قطعات وجود ندارد و نمایندگی ها نیز قطعات خود را به صورت غیر مستقیم تآمین می کنند که این موضوع باعث افزایش ریسک تآمین قطعات اصلی و افزایش قیمت قطعات در این نمایندگی ها شده است.
  2. فروشگاه‌های قطعات یدکی: بسیاری از فروشگاه‌های قطعات یدکی خودرو دارای قطعات برای مدل‌های کیا هستند. مطمئن شوید که از منابع معتبر و قابل اعتماد خرید کنید تا قطعات اصلی و با کیفیت بخرید. 
  3. فروشگاه‌های آنلاین: بسیاری از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های آنلاین قطعات یدکی برای خودروهای کیا را ارائه می‌دهند. می‌توانید از سایت‌های معروف مانند yadakMALL.com استفاده کنید.
  4. تعمیرکاران مستقل: تعدادی از تعمیرکاران مستقل و کارگاه‌های تعمیر خودرو ممکن است دسترسی به قطعات یدکی برای خودروهای کیا داشته باشند. با این کارگاه‌ها تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می‌توانند قطعات مورد نیاز شما را تهیه کنند یا خیر.

قبل از خرید هر قطعه یدکی، مهم است که شماره شاسی یا شماره VIN خودروتان را داشته باشید تا بتوانید قطعات مناسب و دقیق برای مدل و سال ساخت خودرویتان را پیدا کنید. همچنین توصیه می‌شود از قطعات  کیا جینون یا قطعات در برنده های شناخته شده بازار نظیر ماندو، دوون، اویمکس استفاده کنید تا از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار شوید.

لیست قیمت لوازم یدکی خودروهای کیا بدون تفکیک برند های قطعاتی

در ادامه لیست قیمت لوازم یدکی خودروهای کیا را به تفکیک برند تولید کننده لوازم یدکی شامل انواع قطعات با برند جنیون پارتس ( Genuine Parts ) که در بازار با نام جنیون پارتز و سایر برندهای قطعات OEM که همگی تحت نظارت کارشناسان سایت یدک مال دست چین شده از بهترین فروشندگان بازار قطعات یدکی در سراسر کشور هستند به حضور معرفی می کنیم.

برای بررسی جزئیات بیشتر در میان انواع قطعات قابل عرضه در فروشگاه یدک مال می توانید به بخش فروشگاه سایت یدک مال مراجعه نمایید.

لیست قیمت لوازم یدکی خودروهای کیا صرفاً قطعات اصلی یا جنیون

پیرو لیست بالا لوازم یدکی خودروهای کیا را با تفکیک صرفاً قطعات جنیون پارتس ( Genuine Parts ) که در بازار با نام جنیون پارتز یا قطعات اصلی نیز نامیده می شوند، معرفی می کنیم. لازم به یادآوری است که همگی این قطعات تحت نظارت کارشناسان سایت یدک مال از لحاظ اصالت و سلامت از بهترین فروشندگان بازار قطعات یدکی در سراسر کشور دست چین شده اند.

برای بررسی جزئیات بیشتر در میان انواع قطعات قابل عرضه در فروشگاه یدک مال می توانید به بخش فروشگاه سایت یدک مال مراجعه نمایید.

۱۰ مورد از برترین خودروهای کیا

کیا سورنتو (Kia Sorento): یک SUV متوسط که به عنوان یک خودرو خانوادگی و SUV ورزشی محبوب است.

کیا سلتوس (Kia Seltos): یک SUV کوچک با طراحی جذاب و انعطاف‌پذیری برای مسافران شهری.

کیا ریو (Kia Rio): یک خودرو کوچک که به عنوان یک انتخاب اقتصادی برای شهریاران شناخته می‌شود.

کیا اپتیما (Kia Optima): یک سدان متوسط با طراحی زیبا و انجام کارهای متعدد به خوبی.

کیا کادنزا (Kia Cadenza): یک سدان لوکس و بزرگ با امکانات فراوان.

کیا سراتو (Kia Cerato) یا فورته (Kia Forte): یک خودرو کوچک و اقتصادی با قابلیت‌های متنوع.

کیا سول (Kia Soul): یک خودرو کوچک و فان با طراحی خاص و متمایز.

کیا اسپورتیج (Kia Sportage): یک SUV کوچک تا متوسط با امکانات راحتی و ایمنی بالا.

کیا تلوراید (Kia Telluride): یک SUV بزرگ و لوکس با فضای داخلی بزرگ و امکانات پیشرفته.

کیا کارنیوال (Kia Carnival): یک ون خانوادگی با فضای داخلی بزرگ و امکانات کامل.

 جنیون پارتس یا به قول برخی جنیون پارتز چه تفاوتی با سایر برندهای قطعاتی دارد و آیا هر قطعه غیراصلی تقلبی است؟

خودرو یک مکانیسم پیچیده است که از انواع سیستم ها و مجموعه ها تشکیل شده است. در حین استفاده از خودرو نیاز است به صورت دوره ای تحت تعمیر و نگهداری قرار گیرد و در صورت فرسوده شدن یا خرابی قطعات خاصی مانند قطعات موتوری ، قطعات گیربکس یا سیستم ترمز نیاز به تعمیر یا جایگزینی قطعات وجود دارد.

در هر صورت نیاز به خرید قطعات وجود دارد، در حال حاضر اگر به بازار قطعات یدکی سری بزنید متوجه تنوع قطعات در کیفیت های مختلف و در رنج های قیمتی متفاوت خواهید شد.

همیشه این سوال وجود دارد و خریدار با این  معضل مواجه است که آیا باید قطعات یدکی اصلی یا غیر اصلی بخرد؟!

تمام قطعات اصلی خودروهای هیوندای و کیا توسط هیوندای موبیس بزرگ که متعلق به گروه موتور هیوندای است توزیع می شود. (بله توزیع می شود نه تولید، یعنی این قطعات در اقصا نقاط دنیا در کارخانه های متخصص طراحی و تولید شده و جهت توزیع در شبکه خدمات پس از فروش کیا و هیوندای در اختیار هیوندای موبیس قرار می گیرند.)

شرکت هیوندای موبیس در سه زمینه اصلی توسعه و تولید شاسی و بدنه خودرو ، توسعه سیستم های امنیتی خودرو و البته توزیع و فروش قطعات خودرو مشغول است. علاوه بر این ، این شرکت با قطعات اصلی هیوندای و کیا برای سه تولید کننده خودرو کره ای هیوندای موتور شرکت ، کیا موتورز و جنسیس موتور خدمات پس از فروش را با قطعات اصلی تضمین می کند.

همانگونه که عنوان شد صرفا قطعات با کیفیت توسط هیوندای موبیس تولید نمی شود، منتهی شناسایی قطعات با کیفیت از قطعات بی کیفیت یا اصطلاحا تقلبی برای مصرف کننده ساده نیست.

به طور کلی قطعات تقلبی قطعات هستند که توسط تولید کنندگان غیرحرفه با تقلید غیر مهندسی از قطعات اصلی یا قطعات تولید شده در خارج از کارخانجات اصلی بدون لحاظ الزامات کیفی تولید شده و در بازارا توزیع می گردند.

بنابر این این بدان معنی نیست که تمامی قطعات تولید شده غیر اصلی، تقلبی هستند فرض مثال اکثر قطعات سیتم تهویه مطبوع و خنک کاری خودروهای کیا و هیوندای توسط شرکت دوون تولید شده است (یعنی دوون سازنده OEM این دست قطعات در شرکت کیا و هیوندای می باشد) و اگر این قطعات در بسته بندی تولید کننده اصلی یعنی دوون عرضه شوند همان قطعات اصلی بوده و کیفیتی مشابه با قطعات اصلی را دارا می باشد.

بنابر این اگر قطعه اصلی نخرید و یا از کنال غیر مطمئن قطعات غیر اصل را خریداری نمایید به احتمال بالا قطعات تقلبی را خریداری نموده اید 

این حقیقت وجود دارد که با خرید قطعات تقلبی ، خود را در معرض خطر قرار می دهیم و باعث خرابی های پرهزینه خودرو می شویم.

آسیب قطعات تقلبی همیشه روشن نیست ، اما می تواند عواقب جدی و طولانی مدت داشته باشند. واقعیت این است که چنین قطعاتی از نظر کیفیت پایین هستند ، که در آینده بر وضعیت خودرو تأثیر قابل توجهی می گذارد. در نتیجه ، استفاده از چنین قطعاتی برای وسیله نقلیه شما مضر است و جان شما را در معرض خطر قرار می دهد.

قطعات تقلبی به سرعت فرسوده می شوند و باعث خرابی بخش های دیگر خودرو می شوند.
عدم رعایت استانداردهای کیفیت کارخانه برای تقلب ، جان شما را در معرض خطر قرار می دهد.

استفاده از قطعات تقلبی منجر به تعمیرات پرهزینه می شود.
استفاده از قطعات تقلبی گارانتی خودرو شما را باطل می کند.

روش شناسایی بسته بندی جنیون پارتس:

رنگ بسته بندی های کارتنی قطعات جنیون پارت به صورت آبی یا قرمز رنگ بوده و بسته به نوع قطعه در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی شده اند.

متاسفانه به دلیل وجود طیف وسیعی از محصولات تقلبی که در مواقعی با نام برند کمپانی دیگری و همچنین بسته بندی های آنها اقدام به فروش کالای بی کیفیت خود می‌کنند مشکلات عدیده ای را برای مشتریان به وجود آورده است، به همین دلیل، مهم است تا شرکت های عرضه کننده قطعات اصلی با بکار گیری برخی تکنولوژی های هوشمند در جهت کاهش این سود جویی ها بر آیند.

این تکنولوژی ها عبارتند از:

  • برند اصلی جنیون پارت
  • چاپ برند قرمز و آبی رنگ جنیون
  • پارت (رنگ آبی برای مختص
  • محصولات هیوندا و رنگ قرمز مختص محصولات کیا موتورز)
  • بسته بندی های کارتنی آبی رنگ
    هولوگرام برند جنیون پارت
    بارکد ماتریسی (QR)
  • شماره سریال محصول
  • کد فنی اختصاصی قطعه

در فروشگاه یدک مال به صورت آنلاین امکان استعلام لیست قیمت لوازم یدکی کیا و هیوندای وجود دارد و شما می توانید با جستجو بر اساس شماره فنی یا مدل خودرو و نام قطعه و انواع دیگر جستجوهای پیشرفته نسبت به شناسایی قطعه یا قطعات مد نظر خود اقدام کنید و لیست قیمت لوازم یدکی کیا مورد نیاز را شناسایی کنید.

قطعات جنیون کیا و هیوندای با بالاترین استانداردها در شرکت هیوندای موبیس طراحی شده اند. همه قطعات تحت شرایط مختلف شبیه سازی شده برای اطمینان از کیفیت ، قابلیت اطمینان و دوام مورد آزمایش قرار می گیرند. شما می توانید قطعات اصلی یا جنیون کیا و هیوندای که با نام جنیون پارتس یا جنیون پارتز معرف هستند را در فروشگاه یدک مال خریداری کنید.

یدک مال امکاناتی را فراهم نموده است که شما می توانید از منصف ترین توزیع کنندگان قطعات یدکی در بازار تهران و شهرستانهای نسبت به خرید قطعات مطمئن اصلی و درجه یک اقدام کنید، بنابراین سایت یدک مال مرجع درستی جهت خرید قطعات با کیفیت و به قیمت منصفانه در بازار است.

کلیه قطعات و لوازم جانبی انواع مدلهای کیا مثل سراتو وارداتی و سایپایی، قطعات سراتو آپشنال سایپا، انوع مدل های وارداتی اسپورتیج، قطعا سورنتو، قطعا اپتیما انوع مدل ها ، قطعات اپیروس و سایر مدلهای آن موجود است.

با جستجو در سایت یدک مال  متوجه می شوید بابت اقلامی که نیاز به مشاوره فنی دارند، شماره تلفن کارشناسان ذیربط در برگه محصول قرار داده شده، ضمنا همواره می توانید از طریق شماره تماس های شرکت و شماره واتساپ آن جهت استعلام شماره فنی صحیح منطبق با خودرو خود اقدام نمایید، بابت این موضوع همکاران ما از شما شماره شاسی خودرو را گرفته و از طریق نرم افزار کاتالوگ قطعات نسبت به استخراج شماره فنی صحیح اقدام می نماید. بعد از آن خرید آسان است مانند تمامی سایت های خرید اینترنتی این بار با اطمینان از یدک مال خرید کنید.