اخبار

اعلام قیمت رسمی نیسان پث فایندر مدل ۲۰۲۲

اعلام قیمت رسمی نیسان پث فایندر مدل 2022

به گزارش یدک مال به نقل از car.ir، نیسان پث فایندر کاملاً جدید مدل ۲۰۲۲ در تابستان امسال راهی نمایندگی های فروش می شود و مارک ژاپنی پیش از عرضه، قیمت آن را اعلام کرده است. پث فایندر جدید امکانات جدیدی را ارائه می دهد و در داخل آن انبوهی از فناوری های جدید وجود دارد و بازگشت به ریشه های ناهموار مدل را نشان می دهد. قیمت نیسان پاتفایندر مدل ۲۰۲۲ از ۴۳ هزار و ۷۹۸ دلار شروع می شود.

پث فایندر مدل ۲۰۲۲ پهن تر و بلندتر شده است، با این وجود قیمت بالاتری نیز به دست آورده است.

این خودرو با یک سیستم استاندارد جدید AWD با هفت حالت درایو شروع می شود. گشتاور حداکثر ۶۰۰۰ پوندی (۲۷۲۲ کیلوگرمی) و یک موتورV6 با قدرت ۲۸۴ اسب بخار با پشتیبانی از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک، همه بخشی از بسته جدیدی هستند که در زیر بدنه بوکسور و با ظاهر سخت قرار دارند. دستیار پروپایلوت و سیفتی شیلد ۳۶۰نیسان استاندارد هستند. اولی به کروز کنترل تطبیقی ​​و فرمان هدایت لاین-مرکز و دومی با طیف گسترده ای از کمک های راننده معروف مانند ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، هشدار برخورد به جلو، هشدارهای عبور متقابل و عقب و غیره ارائه می شود.

نیسان پث فایندر مدل ۲۰۲۲در پنج تریم ارائه می شود. مدل های پایین S و SV دارای علائم راهنمایی و رانندگی، اپل کارپلی بی سیم، صندلی چرمی و یک صفحه نمایش لمسی ۹.۰ اینچی است. SL پریمیوم به چرخ های ۲۰ اینچی، شارژ دستگاه بی سیم، نمایشگر هدآپ و سیستم صوتی بوز مجهز است، در حالی که مشخصات عالی پلاتینوم دارای صندلی های کاپیتان ردیف دوم، چرم نیمه آنیلین و یک داشبورد دیجیتال ۱۲.۳ اینچی است. انتظار می رود پث فایندر مدل ۲۰۲۲ در اواسط تابستان در نمایندگی های فروش در سراسر کشور عرضه شود.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات