اخبار

نگاهی به تست‌های پیش از تحویل جالب کونیگ زگ رگرا

نگاهی به تست‌های پیش از تحویل جالب کونیگ زگ رگرا

به گزارش یدک مال به نقل از car.ir،برند کونیگ زگ فقط به شکستن رکوردها و جابجا کردن محدودیت‌ها می‌اندیشد و رگرا مثال بارز این تلاش‌هاست.این خودروی فوق العاده توانست رکورد تست سرعت که در اختیار بوگاتی ویرون بود با سرعتی بیشتر از ۵۰۰ کیلومتر بشکند و بار دیگر نام پرآوازه خود را مطرح کند.

این خودرو دارای گیربکسی باورنکردنی و بدون دنده بوده و شتاب گیری و کاهش سرعت فوق‌العاده‌ای دارد. همان‌گونه که از یک هایپرکار با حداکثر سرعت ۴۰۲ کیلومتر در ساعتی انتظار دارید، رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت بسیار راحت خواهد بود. اگرچه طرفداران کونیگ زگ به خوبی از این توانایی‌ها آگاه هستند اما شاید ندانند که فرایندهای کنترل کیفیت رگرا شامل شتاب گیری این خودرو تا سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت و بالعکس است.

رگرا خودرویی کاملاً دگرگون کننده بوده و بنابراین تست تمامی نسخه‌های آن قبل از تحویل امری بسیار مهم محسوب می‌شود؛ و از آنجایی که رگرا چند رکورد را در دستان خود دارد بنابراین هیچ‌کسی نمی‌خواهد که داستان‌هایی درباره تست این خودرو توسط مصرف‌کننده و ناامید شدنش از عملکرد واقعی آن بشوند. کونیگ زگ همچنین شرکتی کوچک بوده و بخش اعظم فرایندهای تولید آن توسط کارکنان شرکت و نه توسط ربات‌ها انجام می‌شود. به همین خاطر همیشه احتمال خطا وجود داشته و کونیگ زگ نمی‌خواهد با تحویل خودرو بدون تست‌های اجباری این ریسک را دو چندان کند.

دیگر نکته مهم این است که تنها ۸۰ دستگاه از رگرا تولید خواهد شد و به عنوان محصولی تولید محدود، قطعاً وجود هرگونه عیب در چنین خودرویی و با حداکثر سرعت بالا یک استرس خواهد بود. به همین خاطر است که رگرا جزو معدود خودروهایی است که چنین تست‌های پرفشاری را پشت سر می‌گذارد. البته اکثر رگراها در گاراژهای گران‌قیمت جا خوش خواهند کرد اما خب حداقل قبل از آنکه روانه خانه مالکان پولدار خود شوند شانس رسیدن به سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت در خود کارخانه را دارند!

 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات