آموزشی, معرفی برند

معرفی کیت نرم کننده کلاچ برند مبتکران

نرم کننده کلاچ

معرفی برند مبتکران

تولید کننده انواع نرم کننده کلاچ

شرکت عاکف صنعت نوین مبتکران

با توجه به گسترش و تنوع بالا در عرصه تولید خودروی داخلی و نیاز روز افزون به استفاده از قطعات مکمل همچون کیت نرم کننده کلاچ جهت بهبود عملکرد خودرو و سلامت شما هموطنان گرامی، مهندسین شرکت عاکف صنعت نوین مبتکران (پایدار صنایع نوین مبتکران سابق) به طراحی و ساخت محصولی با تکنولوژی روز و با استفاده از بهترین مواد اولیه پرداخته و با بهره مندی از تائید و نظر ارزشمند مهندسین خبره پارک علمی و فناوری و دیگر مهندسین عالی رتبه در زمینه تولیدات و متعلقات خودرو، این محصول ارزشمند را به عموم مصرف کنندگان گرامی عرضه نمایند.

ویژگی های کیت نرم کننده کلاچ مبتکران

از مهمترین ویژگی های این نرم کننده کلاچ مبتکران می توان به نرم کنندگی بسیار بالای کلاچ های سفت و طاقت فرسا با رعایت اصول استاندارد و حفظ کامل فابریک خودرو کاهش چشمگیر مصرف سوخت، نصب سریع و راحت، قیمت و هزینه بسیار پایین کیت های نرم کننده کلاچ مبتکران اشاره نمود.

نرم کننده کلاچ مبتکران جایگزین سیم کلاچ قبلی خودرو می باشد و هیچگونه تغییر در فابریک خودرو ها بوجود نمی آورد. که از ویژگی های چشمگیر و حائز اهمیت در نظر بزرگان صنعت خودروسازی است.

شروع فعالیت

این محصول از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۵ مراحل طراحی و قالب سازی را گذرانده و سعی شده از بهترین مواد موجود استفاده گردد، تا بیشترین کارایی را داشته باشد. شرکت عاکف صنعت نوین مبتکران مفتخر به ساخت بیش از ۲۰ مدل کیت نرم کننده کلاچ برای خودرو های ایرانی و خارجی می باشد

اصالت کالا

این محصول در اداره ثبت مالکیت معنوی ایران به عنوان اختراع به شماره ۹۶۹۴۴ ثبت گردیده و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. کیت نرم کننده کلاچ مبتکران دارای ثبت PATENT جهانی می باشد.

چرا باید از نرم کننده کلاچ استفاده کنیم؟

هر شخصی که در روز مدتی را مشغول رانندگی باشد به تعداد دفعات زیادی از کلاچ استفاده خواهد کرد مخصوصا اگر در شهرهای شلوغ و با ترافیک بالا رفت‌ و آمد کند. این موضوع باعث ایجاد فشار به پا و بروز دردهای مفصلی در آن می شود. نرم کننده کلاچ مبتکران در واقع حکم یک وسیله طبی را داشته که از فشار زیاد بر روی پا جلوگیری کرده و رانندگی را برای شخص راحتتر می کند.

معیار های انتخاب بهترین نرم کننده کلاچ

مهمترین مواردی که در هنگام انتخاب کیت نرم کننده کلاچ  مبتکران باید مطرح و مورد سوال قرار بگیرد:

  1. عملکرد قطعه انتخابی چه مقدار بصورت مستقل بوده و فابریک خودرو شما را تغییر نمی دهد؟
  2. آیا در گذر زمان عملکرد اجزای دیگر خودرو را به مخاطره نمی اندازد؟ چگونه این امر واقعیت دارد؟
  3. آیا تاثیر واقعی و قابل مشاهده ای برای مصرف کننده دارد؟ تا چه میزان نرمی بیشتر؟
  4. آیا محصول انتخابی دارای خدمات پس از فروش و نماینده در شهر و استان های دیگر می باشد؟

در ادامه این مطلب طریقه نصب نرم کننده کلاچ مبتکران بر روی دو مدل خودرو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ را برای شما همراهان عزیز به اشتراک میگذاریم، برای آموزش و طریقه  نصب سایر مدل های دیگر خودرو می توانید به سایت یدک مال مراجعه نمایید و از فروشگاه یدک مال نرم کننده کلاچ مناسب خود را انتخاب نمایید 

آموزش طریقه نصب نرم کننده کلاچ پژو ۲۰۶

برای اینکه بتوانید نرم کننده کلاچ مبتکران را بر روی ماشین ۲۰۶ نصب کنید بهتر است از یه متخصص کمک بگیرید در ابتدا باید باتری را قطع نمایید و در مرحله بعد در داخل موتور با استفاده از آچارهای ۱۰ و ۱۳  به باز کردن پیچ های رگلاژ سیم‌ کلاچ بپردازید. این نکته را در نظر داشته باشید که در ادامه باید برای آزاد کردن سیم از اهرم گیربکس اقدام کنید و خار نگهدارنده کابل کلاچ که بر روی گیربکس قرار دارد را هم درآورید، در این صورت شما می‌توانید سیم‌کلاچ خارج کنید. در ادامه باید سیم کلاچ را از پشت پدال خارج کنید برای این کار باید پدال را به سمت پایین فشار دهید و سیم کلاچ را که در زیر پدال قرار دارد با دم باریک نگه دارید در مرحله بعد باید پدال را به سمت بالا آورده و سیم کلاچ را از پشت پدال به صورت کشویی خارج کنید.

در این قسمت از طریقه نصب نرم کننده کلاچ ۲۰۶ باید کیت نرم کننده را بر روی خودرو نصب کنید که برای این کار باید سر فشنگی سیم را از قسمت موتور به داخل کابین وارد کنید و بعد از وارد کردن سر فشنگی آن را با استفاده از یک پیچ گوشتی دو سو در داخل خارپشت جا بزنید، در ادامه کار باید سیم کلاچ بر روی گیربکس جا بخورد و این کار به صورت کشویی انجام می شود، این نکته را در نظر داشته باشید که انتهای سیم کلاچ باید دقیقاً بر روی اهرم گیربکس نصب شود.در ادامه نمونه ای از نصب نرم کننده کلاچ را مشاهده می نمایید

ویدیو نحوه نصب نرم کننده کلاچ پژو ۲۰۶

آموزش طریقه نصب نرم کننده کلاچ پژو ۴۰۵

در گام اول بهتر است بدانید که باید فشنگی سر سیم را از پشت پدال کلاچ خارج کنیم، در هنگام انجام کار باید توجه داشته باشید که کار اتومات که در پشت پدال تعبیه شده است آسیب نبیند، بعد از درآوردن فشنگی، سر سیم کیت را باید از قسمت داخل موتور با استفاده از آچار ۱۰ و ۱۳ پیچ های رگلاژ سیم کلاچ را باز نمایید، بعد از انجام این کار نوبت به آزاد کردن سیم از اهرم گیربکس است و در مرحله بعد به سراغ درآوردن خار نگهدارنده کابل کلاچ که بر روی گیربکس قرار دارد بروید، حال زمان هدایت کردن سر فشنگی کیت نرم کننده کلاچ از سمت موتور به داخل کابین می باشد و بعد از از وارد کردن سیم کیت به داخل کابین باید سر فشنگی را با استفاده از یک پیچ گوشتی دو سو در داخل خار پشت پدال کلاچ قرار دهید و در انتها خار نگهدارنده سیم کلاچ را به صورت کشویی به سمت جلو بر روی گیربکس جا بزنید، در ادامه ویدیویی از نصب نرم کننده کلاچ مشاهده می کنید .

در ادامه تعدادی از انواع کیت های  نرم کننده برند مبتکران در سایت یدک مال برای شما نشان داده شده است که برای سفارش خود به سایت یدک مال مراجعه نمایید و برای اطلاعات بیشتر خود به فروشگاه یدک مال مراجعه کنید 

مطالب مرتبط

3.7 3 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی ترین بیشترین واکنش نشان داده شده(آرا)
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات
رسول
10 ماه قبل

سلام
من برای ساینا نصب کردم و راضی هستم..خیلی خوبه