اخبار

معرفی تویوتا سوپرا نسخهA91-CF

معرفی تویوتا سوپرا نسخهA91-CF

به گزارش یدک مال به نقل از car.ir، تویوتا سوپرا A91 فیبر کربن نسخه ویژه مدل ۲۰۲۲ یک کوپه اسپرت معمولی نیست. تعداد این نسخه محدود است و قطعات آیرودینامیکی فیبر کربن کاربردی و سبک تری دارد.

تویوتا سوپرا محدود با احتساب ۹۹۵ دلار شارژ مقصد، به قیمت ۶۴ هزار و ۲۷۵ دلار فروخته خواهد شد. نکته قابل توجه این است که این باعث می شود سوپرا A91-CF مدل ۲۰۲۲ گرانترین نسخه سوپرا باشد. در صورت انتخاب گزینه های مختلف، نسخه CF می تواند به مرز ۶۸ هزار دلار برسد.

در مقایسه، نسخه فعلی سوپرا A91مدل ۲۰۲۱ (و همچنین محدود) با اعلام سال گذشته ۵۵ هزار و ۹۹۰ دلار برچسب قیمت دارد که با بیش از هشت نسخه بزرگ مقرون به صرفه تر از نسخه جدید CF است. قیمت بقیه مدل های سوپرا مدل ۲۰۲۲ هنوز مشخص نشده است، اما در حال حاضر باید بدانید که گرانترین سوپرا که می توانید از طریق فروشنده خریداری کنید حدود ۵۵ درصد بیشتر از مدل پایه است.

نسخه CF مدل ۲۰۲۲ دارای قطعاتی از الیاف کربن، به ویژه در دیفیوزر جلو، پانل های کناری و اسپویلر داکبیل است. این مجموعه همچنین دارای مجموعه ای از چرخ های ۱۹ اینچی است که منحصراً در رنگ مشکی مات وجود دارد، به علاوه یک کابین قرمز / سیاه بازطراحی شده و قطعات فیبر کربن اضافه شده است. پیش بینی می شود که فروش آن در پاییز امسال همراه با اعلام قیمت گذاری رسمی باشد.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات