اخبار

لندروور سری IIA کلاسیک به محصولی الکتریکی تبدیل شد

لندروور سری IIA کلاسیک به محصولی الکتریکی تبدیل شد

به گزارش یدک مال به نقل car.ir، از کمپانی بریتانیایی اِوِراتی Everrati از نسخه تمام الکتریکی لندروور سری IIA کلاسیک رونمایی کرد. این خودرو از سال ۱۹۶۱ تا ۱۹۷۱ تولید شد و اِوِراتی برای هماهنگی بهتر این خودرو با دنیای مدرن تغییرات بسیار زیادی را در آن اعمال کرده است. کلیه قطعات خودرو از هم باز شده و سپس شاسی و اتاق گالوانیزه شده تا از خوردگی آن در آینده جلوگیری شود.

این شرکت سپس مجموعه باتری ۶۰ کیلووات ساعتی و پیشرانه الکتریکی با قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتون متر را روی خودروی نمادین لندروور نصب کرده است. حالت‌های تک و دو دیفرانسیل وجود دارد که با همراهی دنده‌سنگین باعث بهبود عملکرد خودرو در آفرود می‌شوند. اِوِراتی همچنین سیستم تعلیق و ترمز را نیز ارتقا داده است. این محصول کلاسیک شعاع حرکتی ۲۰۰ کیلومتری دارد. زمانی زیادی صرف تغییر کابین شده و در این بخش شاهد صندلی‌های جلوی گرم شونده با پوشش چرمی هستیم. همین پوشش چرمی روی نیمکت عقب نیز بکار رفته و مشتریان حتی می‌توانند کمربندهای ایمنی گرم شونده را نیز سفارش دهند.

مؤسس اِوِراتی گفته است: با معرفی نسخه الکتریکی لندروور سری IIA افسانه‌ای ما به تحقق مأموریت اِوِراتی که تولید خودروهای پیشرفته و جذاب و پایدار است ادامه می‌دهیم. به همین منظور توجه زیادی به جزئیات فنی و طراحی شده و ما مطمئن می‌شویم که خودروهای نمادین تولیدی می‌توانند با استانداردهای قرن ۲۱ همخوانی داشته باشند. این اولین لندروور سری IIA است که توسط اِوِراتی تغییر یافته و تا چند روز دیگر در نمایشگاه Concours of Elegance به نمایش درخواهد آمد.

 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات