اخبار

شرکت آئودی دست به ساخت موتوری جدید زد

شرکت آئودی دست به ساخت موتوری جدید زد

به گزارش پایگاه خبری «یدک مال» به نقل از باشگاه خبرنگاران، علاقه‌مندان دیزل فولکس واگن و آئودی در Darkside Developments در حال تعویض موتور آئودی R8 خود هستند، اما برای انتخاب موتور نیاز به کمک دارند.

قبل از رسوایی دیزلگیت، VW و آئودی پادشاهان دنیای دیزلی بودند که با ماشین TMP قدرتمند LMP1 و ساخت محصولات مطلوب دیزلی ۲۴ ساعته لمانز را برنده شدند. برای جشن تسلط خود در ۲۴ ساعته لمانز آئودی قصد داشت R8 مجهز به موتور دیزلی V12 را منتشر کند، اما در ادامه اوضاع کمی پیچیده است.

در واقع موضوع اصلی رسوایی دیزلگیت نیست بلکه به نظر می‌رسد که یک ابر خودروی مجهز به دیزل چقدر می‌تواند خوب باشد. از آنجا که VW و آئودی دیگر نمی‌خواهند توجه خود را به پیشنهادات محصولات دیزلی خود جلب کنند، تیم Darkside Developments برای جبران خلا gap و ساخت یک آئودی R8 مجهز به دیزل در اینجا حضور دارد.

تیم Darkside Developments از بینندگان خود می‌خواهد که وزن خود را حفظ کنند و به تیم در انتخاب پیشرانه کمک کنند تا آئودی R8 خود را متناسب کند. به سادگی پیچاندن موتور جدید که کاملاً با گیربکس آئودی R8 مطابقت داشته باشد، نیست. Darkside Developments باید انتقالی را که با موتوری که انتخاب می‌کنند به خوبی کار کند و در نظر بگیرد. ترانس باید به اندازه کافی قوی باشد تا بتواند از پس توان اضافی تیم برای افزایش کارایی موتور برآید.

اگرچه یک ابر خودرو دیزلی کمی مضحک به نظر می‌رسد، اما لازم به یادآوری است که اگر دیزلگیت اتفاق نمی‌افتاد، آئودی یکی از آن‌ها را می‌ساخت. این باعث می‌شود که این پروژه به جای یک پروژه عجیب و غریب فرانکشتاین، به یک وعده برسد.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات