اخبار

تیزرهای شاسی‌بلند آفرودی جدید سانگ‌یانگ منتشر شد

تیزرهای شاسی‌بلند آفرودی جدید سانگ‌یانگ منتشر شد

به گزارش یدک مال به نقل از car.ir، سانگ‌یانگ تیزرهای شاسی‌بلند آفرودی و جدید خود را منتشر کرده است. این خودرو که فعلاً با کد X200 شناخته می‌شود، ظاهری جعبه‌ای شکل و کاملاً آشنایی دارد. هرچند شاید X200 بسیار شبیه به جیپ به نظر برسد اما سانگ‌یانگ می‌گوید برای طراحی این شاسی‌بلند، به تاریخ خود نگاه کرده و از آن الهام گرفته است. اشارهٔ این شرکت کره‌ای به مدل کوراندو است که نسل اول آن در سال ۱۹۸۳ بر اساس جیپ CJ متولد شد. فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد X200 منتشر نشده و این تیزرها فقط پیش‌نمایشی از طراحی آن هستند.

بااین‌حال میدانیم که X200 یک اس‌یووی واقعی نخواهد بود بلکه مثل فورد برانکو اسپرت و جیپ رنگید، کراس‌اووری با ظاهر آفرودی و خشن است که در کنار استفاده‌های شهری و جاده‌ای، از قابلیت‌های آفرود هم برخوردار است. تیزرها نشان می‌دهند که این خودرو از جذابیت ظاهری برای رقابت در این بخش برخوردار خواهد بود. البته طراحی جلوی X200 با چراغ‌های گرد و جلوپنجره‌ای با خطوط عمودی، بلافاصله جیپ را به یاد می‌آورد. همچنین چرخ‌های خودرو نیز تا جای ممکن در گوشه‌ها جای گرفته‌اند تا اوورهنگ‌ها کوتاه شده و زوایای حمله و فرار عالی فراهم گردد. X200 دومین محصول جدید سانگ‌یانگ پس از مدل J100 خواهد بود که پیش‌نمایش آن اوایل امسال ارائه شد. J100 یک کراس‌اوور تمام الکتریکی است که نسخهٔ پیکاپ آن‌هم ساخته می‌شود. این محصولات جدید همگی بخشی از برنامهٔ احیای مجدد سانگ‌یانگ پس از ورشکستگی در سال گذشته هستند.

هرچند سانگ‌یانگ به‌صراحت نگفته است که پیشرانهٔ X200 الکتریکی خواهد بود اما به استفاده از قوای محرکه سازگاربامحیط‌زیست در محصولات آیندهٔ خود اشاره کرده است؛ بنابراین ممکن است این کراس‌اوور جدید به‌نوعی از نیروی الکتریسیته بهره‌مند شود. مدل تمام الکتریکی J100 هم سال آینده روی خط تولید خواهد رفت.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات