اخبار

تویوتا ۴رانر ۲۰۲۲ با تریم جدید TRD

تویوتا ۴رانر ۲۰۲۲ با تریم جدید TRD

به گزارش یدک مال به نقل از car.ir، تویوتا ۴ رانر TRD اسپورت ۲۰۲۲ در ماه ژوئن معرفی شده بود اما این خودروساز به تازگی جزئیات بیشتری از این خودرو و دیگر بهبودهای خانواده ۴ رانر مدل ۲۰۲۲ را منتشر کرده است. بسته به تریم انتخابی، تجهیزات استاندارد جدیدی نیز انتظار مشتریان را می‌کشد.

تمامی تریم های ۴ رانر مدل ۲۰۲۲ به‌صورت استاندارد دارای نور بالای LED هستند و مه شکن‌ها و نورپایین نیز از همین تکنولوژی سود می‌برند. همه نسخه‌های این شاسی‌بلند ژاپنی هم‌اکنون با هشدار سرنشین عقب عرضه می‌شوند که به راننده یادآوری می‌کند تا صندلی عقب را از نظر حضور یا عدم حضور کودکان و حیوانات خانگی بررسی کند.

همچنین تریم های SR5 پریمیوم، TRD آفرود پریمیوم، TRD Pro و لیمیتد به‌صورت استاندارد با پایش نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی عرضه می‌شوند. مدل لیمیتد و TRD همچنین دارای نمایشگری با اطلاعات مختلف هستند.

مدل TRD Pro دارای سیستم پایش سطوح است که از دوربین‌های خودرو برای بررسی موانع اطراف استفاده می‌کند. به‌طور مشابه مدل لیمیتد نیز از پایش دید پانورامیک سود می‌برد که هدف از آن بررسی محیط‌های تنگ اطراف خودرو در زمان مانور دادن است.

مدل جدید TRD اسپورت تمرکز اصلی خود را روی راحتی سواری در جاده گذاشته است. این مدل به سیستم تعلیق تطبیقی مدل‌های لیمیتد مجهز شده و از رینگ‌های ۲۰ اینچی سود می‌برد. در بدنه این خودرو هم عناصر خاکستری تیره به چشم می‌خورند. در داخل کابین ۴ رانر TRD اسپورت جدید صندلی راننده با تنظیم در هشت جهت وجود دارد. نمایشگر مرکزی ۸ اینچی هم با اپل کارپلی و اندروید اتو همراه شده است. مشتریان این مدل می‌توانند سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

نیروبخش ۴ رانر ۲۰۲۲ پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۷ نیوتون متر است. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

قیمت تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۲ از ۳۷۳۰۵ دلار برای مدل پایه SR5 شروع شده درحالی‌که قیمت مدل جدید TRD اسپورت برابر با ۴۰۱۵۰ دلار است. گران‌ترین نسخه این خودرو یعنی TRD Pro هم ۵۲۱۲۰ دلار قیمت خورده است.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات