اخبار

تمدید تعطیلی جنرال موتورز

تمدید تعطیلی جنرال موتورز

به گزارش پایگاه خبری «یدک مال» به نقل از تسنیم، بزرگ‌ترین خودروساز آمریکایی ، جنرال موتورز همچنین تاکید کرد که تمدید توقف تولید در کارخانه مونتاژ اوریون Orion در میشیگان حداقل تا ۱۵ اکتبر ادامه خواهد داشت.

این شرکت همچنین اعلام کرد تولید خود را در شش کارخانه مونتاژ دیگر در آمریکای شمالی به دلیل کمبود تراشه کاهش داده است. به گفته جنرال موتورز، تولید یا فروش خودروهای بولت از سر گرفته نخواهد شد مگر اینکه این شرکت مطمئن شود که فراخوان انجام شده، خطر آتش‌سوزی را برطرف می‌کند. این شرکت اعلام کرد که ۱۲ مورد آتش‌سوزی و سه زخمی در این حوادث گزارش شده است.

بر اساس این گزارش، سهام شرکت خودروسازی جنرال موتورز در معاملات بورس بدون تغییر بود.

جنرال موتورز در ماه آگوست فراخوان خود برای خودروهای بولت را به بیش از ۱۴۰ هزار دستگاه برای جایگزینی ماژول‌های باتری افزایش داد، هزینه‌ای که اکنون ۸/ ۱ میلیارد دلار برآورد شده است. این خودروساز اعلام کرد که از تامین‌کننده باتری‌های خود یعنی شرکت ال‌جی بازپرداخت طلب خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که چقدر طول می‌کشد تا شرکت جنرال موتورز ماژول‌های باتری را برای خودروهای فراخوان شده به دست آورد و آیا دارای نرم‌افزار تشخیصی است که نشان دهد برخی از ماژول‌ها نیازی به تعویض ندارد یا خیر.

این شرکت همچنین گفت که توقف تولید سه هفته‌ای در کارخانه بولت در حالی انجام می‌شود که «به همکاری با تامین‌کننده» برای به‌روزرسانی فرآیندهای تولید ادامه می‌دهد.

در اوایل ماه جاری میلادی شرکت جنرال موتورز به دلیل کمبود تراشه مجبور شد تولید اکثر کارخانه‌های مونتاژ در آمریکای شمالی را متوقف کند.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات