اخبار

انتشار طراحی فورد موستانگ الکتریکی کوپه مدل ۲۰۳۰

انتشار طراحی فورد موستانگ الکتریکی کوپه مدل 2030

به گزارش یدک مال به نقل از car.ir، با توجه به روندی که امروز با سرکوب موتورهای درونسوز توسط دولت ها پیش می رود، تقریباً می توان گفت که فورد موستانگ مدل ۲۰۳۰ یک خودروی اسپرت کاملاً الکتریکی خواهد بود. فورد هیچ اشاره ای به نام موستانگ پلاگین آینده نکرده است.

طبق برخی شایعات، فورد نسل دیگری از ICE موستانگ خود را در حدود سالهای ۲۰۲۲ – ۲۰۲۳ به بازار عرضه خواهد کرد.

با این حال، فورد مجموعه ای از طرح ها را حمایت کرد که یک از آنها طراحی مجدد موستانگ به عنوان یک خودروی الکتریکی اسپرت و قرار دادن آن در یک بخش جدید بود. یکی از طراحانی که چالش انجام آن را به عهده گرفت، تایلر کوون بود که با الهام گرفتن از موستانگ آن را به صورت یکپارچه با سیستم عامل کاملاً الکتریکی ارائه داد.

او آن را موستانگ E1 2030 می نامد و عالی به نظر می رسد. او الهام زیادی از اصل موستانگ کانسپت ۱ گرفت. او نه تنها برخی از نشانه های طراحی کانسپت ۱ را طراحی مجدد کرد، بلکه موستانگ خود را نسبت به نسل فعلی مدل کوچکتر کرد.

این یک طرح ترکیبی عالی از ایده های یکپارچه سازی و آینده نگرانه است و تلاشی کاملاً معتبر در راستای تولید یک موستانگ الکتریکی در آینده نزدیک است و از آنجایی که تایلر اشاره کرد این خلاقیت توسط فورد حمایت می شود، مشخص است که تولید کننده ایده های تازه ای را می خواست تا ببیند خودروی اسپرت موستانگ کاملاً الکتریکی می تواند چگونه باشد.

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات