اخبار

امیرا GT۴ ریسینگ، میوه ممنوعه انگلیسی

امیرا GT۴ ریسینگ، میوه ممنوعه انگلیسی

به گزارش پایگاه خبری «یدک مال» به نقل از عصر ایران، امیرا احتمالا آخرین محصولی از لوتوس است که از پیشرانه درون سوز استفاده می کند که از این جهت نیز به نوعی صاحب یک رکورد محسوب می شود زیرا لوتوس برنامه های خود برای آینده را بر مبنای توسعه محصولات اسپرت الکتریکی تنظیم کرده است.

امیرا در دو نسخه ویژه پیست و قانونی برای خیابان ارائه می شود.

امیرا جی تی۴ ریسینگ نسخه ویژه پیست است که از پیشرانه ۳.۵ لیتری سوپرشارژ توسعه یافته توسط تویوتا با ۴۰۰ اسب بخار خروجی استفاده می کند. جعبه دنده ۶ سرعته با قابلیت تعویض توسط پدال پشت فرمان توان پیشرانه را به محور عقب هدایت می کند. سیستم تعلیق بروزرسانی شده و رینگ های ۲۰ اینچی نسخه خیابانی جای خود را به نمونه ۱۸ اینچی با لاستیک های جی تی۴ پیرلی داده اند.

یکی از نکات مهم در رابطه با این تریم امیرا تلاش برای مدیریت وزن است تا این خودرو سبک تر از ۱۲۶۰ کیلوگرم باشد. این عدد در مقایسه با نسخه خیابانی موفقیت در مدیریت وزن ۱۴۵ کیلوگرمی را نشان می دهد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۴۱۰ میلیمتر در طول، ۱۲۹۰ میلیمتر در ارتفاع و ۱۶۶۴ میلیمتر در عرض توسعه یافته است.

نسخه قانونی امیرا ویژه خیابان با پیشرانه ۲ لیتری توربو از مرسدس – آ ام گ با ۳۶۰ اسب بخار خروجی و جعبه دنده ۷ سرعته دوکلاچه ارائه می شود. قیمت پایه این تریم حدود ۸۵ هزار دلار پیش بینی می شود.

در تصاویر مربوط به نسخه خیابانی امیرا نمایشگر ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی ۱۰.۲۵ اینچی مشاهده می شود. نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیجیتال اطلاعات کیلومتر نیز پشت فرمان قرار گرفته است.

 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات