اخبار

اعلام قیمت‌ نسل جدید نیسان فرانتیر

اعلام قیمت‌ نسل جدید نیسان فرانتیر

به گزارش یدک مال به نقل از car.ir، نیسان نسل جدید پیکاپ میان سایز فرانتیر را در فوریهٔ امسال رونمایی کرد و حالا قیمت آن‌را اعلام کرده که از ۲۷,۸۴۰ دلار برای تیپ S کینگ کب (یک‌ونیم کابین) ۴×۲ آغاز می‌شود.

این یعنی پیکاپ نیسان تنها کمتر از ۴ هزار دلار از هیوندای سانتا کروز گران‌تر است. نیسان فعلاً قیمت دیگر تیپ‌ها و نسخه‌های فرانتیر را اعلام نکرده اما میدانیم که نسخهٔ کینگ کب در مدل‌های محرک عقب (۴×۲) و چهارچرخ محرک (۴×۴) در دو تیپ S و SV ارائه می‌شود.

نسخهٔ کرو کب یا همان دو کابین هم مثل نسخهٔ کینگ کب در تیپ‌های S و SV و به‌صورت ۴×۲ یا ۴×۴ قابل خریداری خواهد بود. بااین‌حال، درحالی‌که نسخهٔ کینگ کب با اتاق بار ۱۸۰ سانتی‌متری ارائه می‌شود، نسخهٔ کرو کب در دو مدل کوتاه و کشیده قابل انتخاب است که اتاق بار مدل کوتاه ۱۵۰ سانتی‌متر و مدل کشیده ۱۸۰ سانتی‌متر است. علاوه بر این، فرانتیر کرو کب در نسخه‌های آفرودی PRO-X و PRO-4X هم ارائه می‌شود که البته این نسخه‌ها فاقد مدل کشیده هستند و فقط در مدل کوتاه قابل خریداری هستند.

نیسان همچنین سه پکیج مختلف را هم برای فرونتیر ارائه کرده است. پکیج پریمیوم با قیمت ۲,۷۹۰ دلار و پکیج راحتی با قیمت ۱,۹۹۰ دلار برای دو تیپ SV و PRO قابل سفارش هستند اما پکیج تکنولوژی که ۹۹۰ دلار قیمت دارد را می‌توان برای هر سه تیپ S، SV و PRO سفارش داد. نسل جدید فرانتیر به یک پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری V6 مجهز شده که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتن متر گشتاور دارد. انتقال نیروی این موتور هم از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد. فرونتیر جدید از ماه سپتامبر راهی نمایندگی‌های فروش در ایالات‌متحده خواهد شد.

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات