اخبار

آینده به سبک هیوندای

آینده به سبک هیوندای

آینده به سبک هیوندای ، به گزارش پایگاه خبری «یدک مال » ظاهر کلی این مدل  بدنه مثل یک کمان بزرگ با خطوط و شکاف‌های هوشمندانه به نظر می‌رسد و ایرودینامیک یکی از پایه‌های اصلی شکل‌گیری آن بوده است. دماغه کاملاً مینیمال طراحی شده و به جز شکاف افقی سرتاسری سپر که به دو بخش عمودی منتهی می‌شود، نوار مشکی‌رنگ بالای سپر و پفِ واضح گلگیرها، عنصر خاص دیگری به چشم نمی‌خورد. در نمای جانبی خمیدگی سقف و قوس خط کمر با یکدیگر هماهنگ بوده و می‌توان گفت نهایتاً به اسپویلر باریک لبه در صندوق ختم می‌شوند.

آینه‌های جانبی هم جای خود را به دوربین داده‌اند و رینگ‌ها طرح شلوغ و نامتقارنی دارند. به عقب که می‌رسیم چراغ یکدست سرتاسری و تیغه‌های عمودی سپر را می‌بینیم که در ترکیب با اسپویلر دُم اردکی (Ducktail) پایین شیشه عقب نمایی غافلگیرکننده به این قسمت داده‌اند. تقریباً تمامی سطوح نرم و سیال به نظر می‌رسند و نمای جانبی یک‌سوم عقب، خودروهای شوتینگ‌بریک آلمانی را به یاد می‌آورد. آن‌سوی درهای آیونیک ۶، فضایی متشکل از داشبورد مینیمال افقی، دو نمایشگر مجزا برای راننده و داشبورد، غربیلک فرمان مشابه فرزندان جِنِسیس و نورپردازی سراسری میزبان سرنشینان خواهد بود اما فعلاً اطلاع موثقی از امکانات ایمنی و رفاهی استاندارد و سفارشی موجود در دست نیست.

در مورد مشخصات فنی هم قضیه از همین قرار است، اما برخی منابع از مجموعه باتری ۷۷.۴ کیلووات‌ساعتی، دو موتور الکتریکی و توانی در محدوده ۳۰۰ اسب‌بخار حرف می‌زنند که چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسند.

هیوندایی اعلام کرده تولید آیونیک ۶ در کارخانه شهر آسان در کره جنوبی امسال آغاز خواهد شد.آیونیک۶ امسال در کره جنوبی عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود در سه ماه اول سال آینده در بازار ایالات متحده آمریکا نیز به عنوان دومین بازار بزرگ خودروی جهان پس از چین، عرضه شود.

  • هدف این شرکت این است که حداقل ۱۷ مدل جدید را بین سال جاری تا ۲۰۳۰ به تولید برساند. هیوندایی می‌خواهد  فروش سالانه ۸۷/ ۱ میلیون خودروی برقی را تا پایان دوره موردنظر هدف قرار دهد. این شرکت قصد دارد سهم ۱۱ درصدی فروش خودروهای برقی را در بازار ایالات متحده آمریکا تا سال ۲۰۳۰ میلادی به دست آورد.
اینده به سبک هیوندای
اینده به سبک هیوندای
اینده به سبک هیوندای

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات