آموزشی, معرفی برند

آشنایی با برند ادینول – ADDINOL

ادینول

ادینول ( Addinol ) یکی از شرکت‌‌ های بزرگ تولید کننده‌ ی روغن‌های خودرو و صنعتی است که محصولات متنوع و باکیفیتی را تولید می‌کند . ادینول از سال ۱۹۳۶ تا امروز فعالیت می‌کند و یکی از قدیمی‌ ترین شرکت‌ های تولیدکننده‌ی روغن‌ و فرآورده‌ های نفتی در آلمان میباشد و بیش از ۸۰ سال است که ADDINOL روان کننده هایی با کارایی بالا تولید می کند .

در سال ۱۹۳۹ یک آزمایشگاه مدرن و پیشرفته برای تحقیق و توسعه راه اندازی شد و تا سال ۱۹۴۳ این برند توانست , ۱۱۱۷۰۰ تن مواد خام فرآوری کند .

فرآورده های ADDINOL در سراسر جهان در دسترس هستند . شبکه توزیع نه تنها شامل نمایندگی های متعدد در بیش از ۱۰۰ کشور ، بلکه یازده شرکت وابسته ( به عنوان مثال در استونی ، روسیه ، چین و جمهوری چک ) است که برند ADDINOL را در بازارهای خود ایجاد می کنند . در حال حاضر شرکت های وابسته دیگری در خاورمیانه ، هند و آمریکای شمالی در حال تاسیس هستند .

در سبد محصولات این برند، بیش از ۶۰۰ نوع روغن وجود دارد ؛

روغن موتور و گیربکس خودرو ، روغن صنعتی ، گریس و … با برند ادینول تولید می‌شود .

همچنین ادینول به‌ تولید روغن‌هایی با طول عمر و کارایی بالا شهرت دارد .

انواع روغن های این برند آلمانی در سطح بالاترین محصولات جهانی قرار دارند و در خودرو های قدیمی و جدید ، استفاده می‌شوند .

هدف ADDINOL حفظ کیفیت بالای محصولات تولیدی و کنترل دقیق مواد اولیه ورودی و محصولات خروجی می‌باشد .

همچنین محصولات ادینول به صورت فابریک در برندهای خودروسازی مشهوری چون ، مرسدس بنز ، فولکس واگن ، BMW ، پورشه ، ولوو و … استفاده می‌شود که مهری بر تائید کیفیت برند ایدنول است .

روغن گیربکس ادینول

محصولات ادینول باهدف دوام بالا در سخت‌ ترین شرایط کارکرد طراحی شده‌اند ؛ محافظت دربرابر استهلاک و حفظ عملکرد گیربکس در آب‌ و هوای سرد و ویسکوزیته ایده‌ آل در دمایی پایین و بالا از ویژگی‌های مشترک انواع روغن گیربکس ادینول است .

از ویژگی‌های اصلی روغن‌های گیربکس ادینول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • روان کاری عالی
  • شاخص مطلوب گران روی
  • عملکرد ایده آل در شرایط پر فشار و دمای بالا و پایین
  • محافظت در برابر استهلاک
  • افزایش طول عمر قطعات و گیربکس

روغن موتور ادینول

روغن موتور ها متشکل از روغن پایه و انواع افزودنی‌ها هستند که برای انجام کارهای متفاوتی طراحی شده‌اند از جمله : جداسازی و روان‌ سازی قطعات متحرک ، کاهش فرسایش موتور ، پیشگیری از تجمع و شکل‌گیری رسوبات در اجزاء داخلی موتور ، خنک سازی اجزاء موتور ، مصرف بهینه سوخت موتور ، تامین مقاومت موتور در برابر دامنه‌ وسیع تغییرات دما ، محافظت ازسیستم در برابر تولید گاز ، زدودن آلاینده‌ ها و تعویق تجمع جرم‌ها هستند . 

این روغن موتور ، فراورده از انواع روغن ها و نفت می باشد و با افزودنی هایی که در کارخانه سنجیده شده است مخلوط گشته و یک روغن موتور درجه یک را ایجاد می کند .

این روغن موتور از نوع بنزینی است و برای تمامی خودروها مناسب می باشد و همچنین با روش نیمه سنتتیک تهیه می شود .

اگر می‌خواهید خودروی شما به بهترین شکل کار کند باید مراقب کیفیت روغن‌ موتور باشید. در شرایطی که ماشین در ترافیک‌های سنگین برای مدت طولانی حرکت کند یا مدت‌زمان روشن بودن در حال درجا زیاد باشد ؛ باید زودتر از موعد مقرر برای تعویض روغن موتور اقدام کنید . شرایط این‌چنین باعث کثیف شدن روغن موتور می‌شوند .

مناسب برای تمامی خودروها
نوع بنزینی
روش ساخت نیمه سنتتیک

از ویژگی‌های اصلی روغن‌ موتور های ادینول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • جریان پذیری فوق العاده در دماهای پایین
  • از دست دادن تبخیر کم
  • خواص عالی برای محافظت در برابر سایش
  • قابلیت پراکندگی خوب
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
دیدن همه ی نظرات